שאלות ותשובות

  • למה כדאי לקנות בגדים באינטרנט?

    נשים בכל העולם הבינו שלקנות בגדים באינטרנט לא צריך לחפש חניה, או להספיק להגיע לחנות לפני שהיא נסגרת. את יכולה לקנות אצלינו מתי ומאיפה שנוח לך והבגדים יגיעו לביתך או למקום העבודה שלך. הקנייה באתר בטוחה, נוחה וכייפי, ותסמכי עלינו שקניית בגדים באינטרנט זו חוייה ממכרת. 

  • איך אוכל לבחור בגד שמתאים לי?

    אנחנו תמיד רוצות לעזור לך לבחור פריט שיראה עלייך נהדר. תוכלי להעזר בטבלת המידות החכמה שלנו על מנת לבחור את המידה המתאימה לך ביותר. זהו כלי פשוט ויעיל המבטיח שברוב המקרים הבגד שבחרת יתאים לך בדיוק. כידוע לך למעצבים ומותגים שונים מידות מעט שונות בהתאם לגזרה ולבד. בכל שאלה והתלבטות את מוזמנת לצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו contact@belleandsue.co.il או בטל: 03-7508050 וצוות הבנות ישמחו לעזור לך עם הבחירה!

  • איך קונים ג'ינס באינטרנט?

    ממש בקלות! ג'ינס הוא המוצר הנמכר ביותר באתר שלנו וזו הממוחיות שלנו. הג'ינסים של צ'יפ מאנדיי מגיעים בגזרות שונות ובצרוף טבלת מידות מיוחדת. מרבית הג'ינסים הם true to size, כך שכל מה שנשאר לעשות הוא לבחור את ג'ינס החלומות שלך. 

  • איך קונים בגד ים באינטרנט?

    בקניית בגדי הים שלנו תמיד מומלץ להצמד למידה הרגילה והנפוצה אצלך בארוך ולהיעזר בטבלת המידות שלנו. המידה בבגדי הים יכולה להשתנות בהתאם לגודל החזה או הגובה. בכל שאלה או התלבטות, אנחנו פה!   contact@belleandsue.co.il או בטל: 03-7508050

    שימי לב: ע"פ הוראות משרד הבריאות אין אפשרות להחלפה/החזרה של בגדי הים או מוצרי הלבשה תחתונה מטעמי הגיינה. 

  • כמה זמן נשמרים מוצרים בסל הקניות?

    הפריטים נשמרים 24 שעות בסל הקניות מרגע הוספתם לסל. ייתכנו מוצרים במהדורה מוגבלת הנשמרים למספר שעות.

    בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות שלנו: 03-7508050 

  • האם אפשר לקנות בתשלומים באתר?

    בוודאי. בכל קנייה מעל 200 ש"ח תיפתח אופציה ל - 2 תשלומים. בכל קנייה מעל 300 ש"ח תיפתח האופציה ל - 3 תשלומים. 

  • איך אני מחליפה או מחזירה מוצר שקניתי באתר?

     

    מעוניינת להחזיר/ להחליף פריט? אין בעיה. ניתן לעשות זאת בקלות, על חשבוננו:)

    כל שצריך לעשות הוא:

    1. לשלוח אלינו מייל אל contact@belleandsue.co.il ולפרט את סיבת ההחלפה/ החזרה.

    2. למלא את טופס ההחלפות/ החזרות ולצרפו לחבילה.

    3. לשלוח את המוצר חזרה אלינו בדואר רשום באמצעות מדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה , וזהו:)

     כאשר הפריט ששלחת יגיע אלינו, ניידע אותך במייל כי הפריט הוחזר. 

     

  • איבדתי/לא קיבלתי את מדבקת הגוביינא - איך אוכל בכל זאת להחזיר את החבילה ללא עלות ?

    בהחלט כן! בהחלפה ראשונה , תוכלי לצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון  03-7508050 או במייל, ונשלח לך את המדבקה.

     כל שיש לעשות הוא להדפיס את המדבקה ולהדביק אותה על גבי החבילה - דמי המשלוח עלינו. 

    שימי לב: נעליים יתקבלו בחזרה רק כשהקופסה עטופה וללא מדבקות הדואר. 

  • איך מתבצע המשלוח?

    כל מה שאת צריכה לעשות הוא לסמן בדף התשלום באיזה אופן את רוצה לקבל את המשלוח:משלוח עם שליח , דואר רשום או איסוף עצמי. משלוחים באמצעות שליח יגיעו בתוך 3 ימי עסקים ומעל 299 ש"ח השליח חינם. משלוח בדואר רשום הוא תמיד חינם וכך שרות click&collect  - שירות איסוף העצמי מחנות הדגל שלנו בתל-אביב. 

  • האם יש לבל אנד סו חנות מחוץ לאינטרנט?

    כן! פתחנו לאחרונה את חנות הדגל הראשונה שלנו ברח' שינקין 41, תל-אביב. שעות פתיחה: א-ה 10:00-20:00, ימי ו' וערבי חג 10:00-16:00

    טל: 03-7508051

  • האם אפשר להזמין באתר ולבצע איסוף עצמי?

    בהחלט. בדיוק בשביל זה קיים השרות הבלעדי שלנו של click&collect. הזמנות שיתקבלו עד השעה 15:00 באתר, יוכלו להאסף כבר באותו היום בחנות הדגל שלנו ברח' שינקין 41 תל-אביב. מיד עם סיום אריזת ההזמנה, ישלח אלייך מייל שמעדכן שהמשלוח נארז ומחכה לך.

    שימי לב: איסוף החבילה יתאפשר בהצגת ת.ז. ובחתימה על מסמך קבלת החבילה. 

  • האם אפשר להחליף או להחזיר פריט בחנות הדגל?

    בוודאי, בחנות הדגל שלנו שממוקמת בלב תל-אביב מתבצעות גם החלפות, החזרות ואיסוף של החבילות האהובות. כתובת חנות הדגל: שינקין 41 תל-אביב טל' 03-7508051

    שימי לב: החלפות יתבצעו בחנות הדגל, ואילו פריט שיוחזר לטובת זיכוי כספי יועבר לשרות הלקוחות של האתר להמשך טיפול. 

    שימי לב: שובר מתנה שנקנה באתר הינו למימוש באתר בלבד. 

  • איך אני מצטרפת לניוזלטר שלכם?

    אם עדיין לא הצטרפת לניוזלטר שלנו, תוכלי לעשות זאת בקלות דרך 'החשבון שלי' - האזור האישי שלך (שבו גם תוכלי לצפות בהזמנות קודמות, לשנות כתובת למשלוח ועוד ועוד). כדאי לך מאוד! תוכלי לדעת ראשונה על קולקציות חדשות, סיילים מיוחדים וארועים באתר שלנו. אפשר גם  לשלוח לנו מייל ונצרף אותך בשמחה:)

  • איך אני שולח/ת מתנה דרך האתר של בל וסו?

    זה תמיד כיף לפנק מישהו שאוהבים דרך האתר שלנו. אחרי שבחרת את הפריט המבוקש, הקלידי את שם מקבל המשלוח והכתובת שלו. בשדה 'הערות מיוחדת' תוכלי לבקש אריזת מתנה וברכה- עלינו! לחלופין, אפשר לקנות שובר מתנה אלקטרוני ולסמן את התאריך שבו תרצי שהוא ישלח. לפרטים נוספים

    שימי לב - שובר שנקנה באתר הינו למימוש באתר בלבד

  • האם האתר מאובטח?

    בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת . האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

     

  • אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב לי שהאתר אינו מאובטח

    מדובר בהודאת שגיאה הקשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.