שאלות ותשובות

  • למה כדאי לקנות בגדים באינטרנט?

    נשים בכל העולם הבינו שכדי לקנות בגדים באינטרנט לא צריך לחפש חניה, או להספיק להגיע לחנות לפני שהיא נסגרת. את יכולה לקנות אצלינו מתי ומאיפה שנוח לך והבגדים יגיעו לביתך או למקום העבודה שלך. הקנייה באתר בטוחה, נוחה וכייפית, ותסמכי עלינו שקניית בגדים באינטרנט זו חוייה ממכרת. 

  • איך אוכל לבחור בגד שמתאים לי?

    אנחנו תמיד רוצות לעזור לך לבחור פריט שיראה עליך נהדר. תוכלי להיעזר בטבלת המידות החכמה שלנו על מנת לבחור את המידה המתאימה לך ביותר. זהו כלי פשוט ויעיל המבטיח שברוב המקרים הבגד שבחרת יתאים לך בדיוק. כידוע לך, למעצבים ומותגים שונים מידות מעט שונות בהתאם לגזרה ולבד. בכל שאלה והתלבטות את מוזמנת לצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו [email protected] או בטל': 03-7508050 וצוות הבנות ישמחו לעזור לך עם הבחירה!

  • איך קונים ג'ינס באינטרנט?

    ממש בקלות! ג'ינס הוא המוצר הנמכר ביותר אצלינו באתר וזו הממוחיות שלנו. הג'ינסים של צ'יפ מאנדיי מגיעים בגזרות שונות ובצירוף טבלת מידות מיוחדת. מרבית הג'ינסים הם true to size, כך שכל מה שנשאר לעשות הוא לבחור את ג'ינס החלומות שלך. 

  • איך קונים בגד ים באינטרנט?

    בקניית בגדי ים תמיד מומלץ להיצמד למידה הרגילה והנפוצה אצלך בארוך ולהיעזר בטבלת המידות שלנו. המידה עשויה להשתנות מאחת ועד לאחרת בהתאם לגודל החזה או הגובה. בכל שאלה או התלבטות, אנחנו פה!   [email protected] או בטל': 03-7508050

    שימי לב: ע"פ הוראות משרד הבריאות אין אפשרות להחלפה/החזרה של בגדי הים או מוצרי הלבשה תחתונה מטעמי הגיינה. 

  • כמה זמן נשמרים מוצרים בסל הקניות?

    הפריטים נשמרים 24 שעות בסל הקניות מרגע הוספתם לסל. ייתכנו מוצרים במהדורה מוגבלת הנשמרים למספר שעות.

    בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות שלנו: 03-7508050 

  • האם אפשר לקנות בתשלומים באתר?

    בוודאי. בכל קנייה מעל 200 ש"ח תיפתח אופציה ל-2 תשלומים. בכל קנייה מעל 300 ש"ח תיפתח האופציה ל-3 תשלומים. 

  • איך אני מחליפה או מחזירה מוצר שקניתי באתר?

     

    מעוניינת להחזיר/ להחליף פריט? אין בעיה. ניתן לעשות זאת בקלות, על חשבונינו :-)

    כל שצריך לעשות הוא:

    1. לשלוח אלינו מייל אל [email protected] ולפרט את סיבת ההחלפה/ החזרה.

    2. למלא את טופס ההחלפות/ החזרות ולצרפו לחבילה.

    3. לשלוח את המוצר חזרה אלינו בדואר רשום באמצעות מדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה, וזהו:)

     כאשר הפריט ששלחת יגיע אלינו, ניידע אותך במייל כי הוא אכן התקבל. 

     

  • איבדתי/לא קיבלתי את מדבקת הגוביינא - איך אוכל בכל זאת להחזיר את החבילה ללא עלות?

    בהחלט כן! בהחלפה ראשונה, תוכלי לצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-7508050 או במייל, ונשלח לך את המדבקה.

     כל שיש לעשות הוא להדפיס את המדבקה ולהדביק אותה על גבי החבילה - דמי המשלוח עלינו. 

    שימי לב: נעליים יתקבלו בחזרה רק כשהקופסה עטופה וללא מדבקות הדואר. 

  • איך מתבצע המשלוח?

    כל מה שאת צריכה לעשות הוא לסמן בדף התשלום באיזה אופן את רוצה לקבל את המשלוח: משלוח עם שליח / דואר רשום או איסוף עצמי. משלוחים באמצעות שליח יגיעו בתוך 3 ימי עסקים ומעל 299 ש"ח השליחות היא חינם. משלוח בדואר רשום הוא תמיד בחינם וכך שירות click&collect - שירות האיסוף העצמי מחנות הדגל שלנו בתל-אביב. 

  • היכן ממוקמת חנות הדגל של בל וסו ומה הם זמני הפעילות שלה?

    חנות הדגל שלנו נמצאת ברח' שינקין 41, תל-אביב. שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-20:00, ימי ו' וערבי חג 10:00-16:00

    אנחנו כמובן זמינים גם בטלפון, שמספרו: 03-7508051

  • האם אפשר להזמין באתר ולבצע איסוף עצמי?

    בהחלט. בדיוק בשביל זה קיים השרות הבלעדי שלנו של click&collect. הזמנות שיתקבלו עד השעה 15:00 באתר, יוכלו להיאסף כבר באותו היום בחנות הדגל שלנו ברח' שינקין 41 תל-אביב. מיד עם סיום אריזת ההזמנה, ישלח אלייך מייל שמעדכן שהחבילה נארזה ומחכה לך אצלינו.

    שימי לב: איסוף החבילה יתאפשר בהצגת ת.ז. ובחתימה על מסמך אישור קבלתה. 

  • האם אפשר להחליף או להחזיר פריט בחנות הדגל?

    בוודאי, בחנות הדגל שלנו שממוקמת בלב תל-אביב מתבצעות גם החלפות, החזרות ואיסוף של החבילות האהובות. כתובת חנות הדגל: שינקין 41 תל-אביב טל' 03-7508051

    שימי לב: החלפות יתבצעו בחנות הדגל, ואילו פריט שיוחזר לטובת זיכוי כספי יועבר לשרות הלקוחות של האתר להמשך טיפול. 

    שימי לב: שובר מתנה שנקנה באתר הינו למימוש באתר בלבד. 

  • איך אני מצטרפת לניוזלטר שלכם ומה זה מקנה לי?

    אם עדיין לא הצטרפת לניוזלטר שלנו, תוכלי לעשות זאת בקלות דרך 'החשבון שלי' - האזור האישי שלך (שבו גם תוכלי לצפות בהזמנות קודמות, לשנות כתובת למשלוח ועוד ועוד). כדאי לך מאוד!
    למה? כי אוטומטית תקבלי מאיתנו 10% הנחה מתנה לקניה, תוכלי לדעת ראשונה על קולקציות חדשות, סיילים מיוחדים וארועים באתר שלנו. אפשר גם  לשלוח לנו מייל ונצרף אותך בשמחה:)

  • איך אני שולח/ת מתנה או שובר מתנה דרך האתר של בל וסו - והאם הוא תקף גם לחנות הפיזית?

    זה תמיד כיף לפנק מישהו שאוהבים דרך האתר שלנו. אחרי שבחרת את הפריט המבוקש, הקלידי את שם מקבל המשלוח והכתובת שלו. בשדה 'הערות מיוחדת' תוכלי לבקש אריזת מתנה וברכה - עלינו!

    לחילופין, אפשר לקנות שובר מתנה אלקטרוני ולסמן את התאריך שבו תרצי שהוא ישלח. לחצי כאן לפרטים נוספים

    שימי לב - שובר שנקנה באתר הינו למימוש באתר בלבד. לרכישת שובר למימוש בחנות הדגל יש ליצור קשר בטל: 03-7508051 

  • האם האתר מאובטח?

    בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

    - כמו כן אנחנו לא שומרים אצלינו את פרטי האשראי, מטעמי בטיחות כמובן, ולכן זיכויים כספיים נעשים לאחר שיחה טלפונית בה הפרטים נמסרים מחדש.

     

  • אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב לי שהאתר אינו מאובטח

    מדובר בהודאת שגיאה הקשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.