שאלות ותשובות

  • האם האתר עובד כרגיל בתקופה זו?

    האתר שלנו עובד במתכונת הרגילה שלו ואף תיגברנו את הצוות כדי לתת לכם את השרות הטוב ביותר.

  • מה שעות הפתיחה של החנות?

    כן! החנות שלנו נפתחה ופועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. פועלת במתכונת יותר מצומצמת בשלב הראשון, מומלץ להתעדכן בלייב ברשתות החברתיות. 

  • מהם זמני המשלוח שלכם?

    בתקופה הזו, זמני המשלוח עם שליח הם עד 7 ימי עסקים. חשוב לנו לציין שייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו. 

  • כמה עולה משלוח עם שליח?

    חינם בכל קנייה מעל 299 ש"ח. בקנייה מתחת לסכום זה העלות הינה 19 ש"ח

  • האם אתם ממשיכים להעלות פריטים חדשים?

    בהחלט! האמת שאנחנו בשיא השקת קולקציית האביב שלנו, שעבדנו עליה הרבה זמן. בכל יום עולים פריטים חדשים. כדאי לרפרש :)

  • מהם ערוצי התקשורת איתכם?

    יש לנו לייב צ'אט באתר, שזמין בכל יום משעה 10:00 בבוקר ועד 22:00 בערב, ותמיד ב [email protected]  כמובן שגם בטלפון 03-7508050. אם לא ענינו, אל דאגה, תשאירו מייל או הודעה בצ'אט ונחזור אליכם

  • יש לכם שרות איסוף עצמי

    כן. ניתן לבצע הזמנה באתר, לבחור באופציה של איסוף עצמי , והחבילה תהיה מוכנה בתוך יום עסקים אחד. איסוף החבילה הוא מהחנות שלנו בשינקין 41 תל-אביב.

  • איך אני מחליפה / מחזירה מוצר

    יש לנו מספר אפשרויות לחלפה והחזרה של מוצרים:

     

    החלפה בחנות הדגל: שינקין 41 תל-אביב

    החלפה חינם בדואר 

    שרות החלפה עם שליח ב- 30 ש"ח עבור הזמנות מעל 499 ש"ח 

    החזרה - שרות איסוף החבילה בתוספת 19 ש"ח 

  • איך מצטרפים לניוזלטר שלכם?

    שימי 3> שיש בסרגל הכלים התחתון ובחלון הפופ-אפ אפשרות לרישום ליוזלטר. ברגע הרישום תקבלי מייל עם הטבה לקנייה הבאה שלך:) 

    במידה ושיש קוד קופון, ההנחה הגבוהה יותר היא זו שקובעת.